Zgodnie z art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2019 r. poz. 2407 z późn. zm) wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia wychowawczego na kolejny okres są przyjmowane od dnia 1 kwietnia danego roku, a w przypadku wniosków składanych drogą elektroniczną – od dnia 1 lutego danego roku.

W związku z zaistniałą sytuacją pandemiczną na terenie kraju, w trosce o Państwa bezpieczeństwo zachęcamy do składania wniosków o świadczenie wychowawcze drogą elektroniczną poprzez:

  • bankowość elektroniczną (Alior Bank S.A., PKO Bank Polski S.A./Inteligo, Bank Pocztowy S.A., Bank Polskiej Spółdzielczości S.A., BNP Paribas Bank Polska S.A., Credit Agricole Bank Polska S.A., Getin Noble Bank S.A., ING Bank Śląski S.A., mBank S.A., Bank Millennium S.A., Nest Bank S.A., Bank Pekao S.A., Santander Bank Polska S.A., SGB-Bank S.A., KASA Stefczyka, SKOK Śląsk)
  • Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
  • Portal Emp@tia

 

W sprawach dotyczących świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych a także funduszu alimentacyjnego prosimy o kontakt telefoniczny:

(14) 68 07 103

662 051 979